Herbalife жана Федералдык соода комиссиясы жөнгө салуу тууралуу макулдашуу түзүштү

Макулдашуу түз сатуудагы компания катары  Herbalife  бизнес-үлгүсүн өзгөртпөйт

 Herbalife  директорлор кеңеши Карл Айканга (Carl Icahn) жүгүртүүдөгү  кадимки акциялардын  34,99% алууга уруксат берет

 

Лос-Анджелес – 15 июль 2016-ж. - Дени сак азыктануу индустриясындагы   Herbalife Ltd Глобалдык компаниясы. (NYSE: HLF) («Herbalife» же «Компания») Федералдык соода компаниясы  («FTC» же «Комиссия») комиссиясы менен компанияга карата жүргүзүлүп жаткан көп жылдык изилдөөнү жөнгө салуу туурасында макулдашуу түзгөндүгүн жарыялашты.  Макулдашуунун шарты түз сатуудагы компания катары Herbalife бизнес-үлгүсүн өзгөртпөйт жана маңызы боюнча бул тармактагы иштин жаңы стандарттарын орнотот.  Жөнгө салуу тууралуу  макулдашууну жарыялоо менен,   FTC   Herbalife карата изилдөөсүн жыйынтыктайт.

Андан сырткары, Herbalife  Иллинойс штатынын генералдык прокурору менен жөнгө салуу тууралуу  макулдашууга кол койгон, ага ылайык бул өзүнчө макулдашуунун алкагында компания 3 миллион АКШ долларын төлөп берет.   Иллинойс штатынын изилдөөсүнүн аякташы менен, компанияга башка штаттардын генералдык прокурорлору тарабынан жүргүзүлгөн башка изилдөөлөр тууралуу белгилүү эмес.

«Жөнгө салуу тууралуу  түзүлгөн келишимдер биздин бизнес-үлгүнүн жолго коюлгандыгы туурасында күбөлөндүрөт жана биздин компаниянын өз бизнесин ийгиликтүү өнүктүрүп кете ала турган жөндөмдүүлүгүн тастыктайт, андай болбосо биз бул шарттарга макул болмок эмеспиз», - дейт Майкл О. Джонсон (Michael O. Johnson),  Herbalife башкы аткаруучу директору жана .башкармалыктын төрагасы.

Компаниянын пикири  боюнча комиссия тарабынан жасалган билдирүүлөрдүн көбү факты жүзүндө туура эмес болсо да, компания жөнгө салуу тууралуу  макулдашуу  толугу менен компаниянын кызыкчылыгында деп эсептейт, анткени компания өтө олуттуу каржы чыгашаларына учурамак, ал эми узакка созулган соттук иликтөө ашыкча күчтү алмак, ал эми жүргүзүлгөн иликтөөнүн алкагында FTC менен болгон эки жылдан ашык созулган кызматташуу жөн гана өз ишин уланткысы келген.    Андан сырткары, компаниянын менеджменти мындан аркы күчүн өз бизнесин өнүктүрүүгө жана жаңы стратегиялык бизнес-мүмкүнчүлүктөрдү изилдөөгө жумшай алат. 

Компаниянын директорлор кеңеши («Кеңеш») жөнгө салуу тууралуу  макулдашууну бир добуштан колдошту жана ыктыярдуу тартипте Көзөмөл боюнча Кеңештин комитетин   («Комитет») түзүштү, ал макулдашуунун шарттарын толук кармалышын камсыз кылат.    Андан сырткары, Кеңеш  Генри Ванганы (Henry Wang) чакырды, ал азыркы учурда башкы юристтик кеңешчинин орун басарынын жана корпоративдик жөнгө салуу жана көзөмөл бөлүмүнүн директорунун кызматын аткарып жатат,  жана бул   макулдашууларды ишке ашыруу боюнча маселелер боюнча түздөн-түз Комитетке отчет берет.  Андан сырткары, азыркы учурда дистрибьюторлор менен глобалдык иштөө жана корпоративдик жөнгө салуу боюнча башкы вице-президентинин  кызматын аткарып жаткан, бир кезде Федералдык соода комиссиясынын ыйгарымдуу комиссары  Памела Джонс Харбор (Pamela Jones Harbour),  дистрибьюторлор менен    иштөө  учурунда аныкталган талаптарды сактоо боюнча жаңы демилгелерди ишке ашырууну көзөмөл кылуу үчүн дайындалган. 

Көзөмөл боюнча комитеттин ишмердүүлүгү Кеңештин алдыңкы демилгелерин толуктоого арналган, ал тапшырыкчыларды коргоо механизмдерин дайыма жакшыртуу жана алардын канааттангандыгынын даражасын жогорулатуу жаатында тармакты башкарууга багытталган.  Акыркы бир нече жылда Кеңеш мезгилдүү  талаптарды сактоо жана алдыңкы практикаларды жайылтуу маселелери боюнча кеңеш берүү үчүн керектөөчүлөрдү коргоо тармагында эксперттерди тарткан, анын натыйжасында компания көптөгөн жакшыртылган кепилдиктерди ишке ашырды, анын тизмеси  бүгүнкү макулдашууну түзүү менен кеңейе берет. 

Жөнгө салуу шарты  компаниянын сатууларына гана колдонулат, анын үлүшүнө таза сатуулардын жалпы көлөмүнүн болжол менен 20% туура келет. Жөнгө салуунун алкагында компания жаңы процедураларды киргизүүгө жана айрым колдонуудагы практикаларды жакшыртууга макул болду. Макулдашылган шарттардын көбү же компания тарабынан каралган, же колдонуудагы практикалардын уландысы болуп саналат, жана жакынкы 10 айдын ичинде ишке ашырылат. Макулдашуунун эки негизги түзүүчүсү болуп төмөнкү жоболор саналат:

  1. Азыркы мезгилде  Herbalife курамындагылар, о.э.  Herbalife бизнесине кошулгандар, привелигиялуу катышуучулар категориясына (артыкчылыктуу катышуучулар продукцияны арзандатуу менен алууга укугу бар), же  дистрибьюторлор категориясына киргендер (бизнес кургусу келгендер жана сатуу үчүн түз сатуу үлгүсүн колдонуп продукцияны саткысы келгендер) киргизилет. Мындай чара  Herbalifeка эки категорияны тең эффективдүү көп салып, бул адамдар үчүн персоналдуу тейлөөнү камсыз кылууга мүмкүндүк берет.  
  2. Дистрибьюторлор чекене сатуу фактысы боюнча компенсация алышат жана алар тарабынан жүргүзүлгөн транзикцияга документалдык тастыктоо алышат.  Алардын компенсациясы алардын өздүк колдонуу үчүн алган продукциясын сатып алганда, эгер бул сатып алуулар уруксат берилген жеңилдиктерге кирсе эске алынат. Азыркы учурда  Herbalife көз карандысыз өнөктөштөрү сатуу операциясын тастыктаган дүмүрчөк-документацияны сактап коюшу керек (sales transaction receipts). Мобилдик технологиянын өнүгүшү менен чекене сооданы көзөмөлгө алуу улам жөнөкөй жана ыңгайлуу боло баштады, жана компания бир катар фирмалык технологиялык чечимдерди иштеп чыкты, анын ичинде АКШ базары үчүн тиркеме бар, ал бул процессти дагы жөнөкөй жана натыйжалуу кылат.

Макулдашуунун башка шарттарынын арасында - дистрибьюторлор үчүн окуу процессин оптималдаштыруу, бизнес-планды көрсөтүү талабы жана өзүнүн  азыктануу клубун ачуунун алдында бир жыл мөөнөт менен күтүү зарылдыгы бар, мөөнөттү көбөйтүү, анын ичинде дистрибьютор компанияга баштапкы мүчөлүк пакетин, продукцияны кайтарууга байланышкан жиберүү боюнча чыгымдарды кайрып  бере алат; продукцияны автоматтык жөнөтүүгө тыюу салуу, көз карандысыз бир жактуу уюмдарга аудит жүргүзүү, кирешеге талаптанууга карата коргоо механизмин кеңейтүү, анын ичинде убада кылынган жашоо образы тууралуу дагы кеңири маалымат берүү бар. 

Белгилей кетүү керек, Федералдык соода комиссиясынын 1979-жылы  Amway компаниясына карата болгон чечимине байланышкан учурдагыдай эле (In the Matter of Amway Corporation Inc., et. al. –  Amway Corporation Inc. ж.б. иши боюнча), компания  бүгүнкү күнгө макулдашылган процедуралар түз сатуу жана бардык  көп баскычтуу маркетинг индустриясы үчүн багыт катары кызмат кылат. Ошентип, компания, кошумча шарттардын айрымдары бизнес компанияга олуттуу таасир көрсөтпөсө да, бул жоболор бардык тармактын масштабында бизнести жүргүзүү принцибин жакшыртууга өбөлгө түзөт деп эсептейт. Мисалы, бир нече жыл мурда компания  продукцияны автоматтык жөнөтүүгө карата керектөөчүлөрдү коргоонун олуттуу эрежелерди кабыл алган, бүгүнкү күнү мындай практиканын үлүшүнө компаниянын бардык сатууларынын 1% азы туура келет. Ушундай эле, кайтарылган продукциянын үлүшү АКШдагы  Herbalife сатууларынын жалпы көлөмүндө болгону 0,02% түзөт, ошондуктан, компания тарабынан  кайтарылган товарларды кайра жөнөтүүгө байланышкан чыгымдарды төлөө бизнес компанияларга бир аз гана таасир берет.   Бирок, бул өзгөрүүлөргө байланыштуу чыгымдар  Herbalife үчүн олуттуу эмес деп болжолдонсо да, алар, бүт тармак боюнча олуттуу өзгөрүүлөргө алып келет. 

Андан сырткары, 2016-жылы 5-майда компания жасаган  маалыматтын жалпы  ачылышында эске алынгандай, Herbalife бул жөнгө салуунун алкагында    FTC  пайдасына    200 миллион АКШ  долларынын өлчөмүндө сумманы төлөп берүүгө макул болду. 

Аны менен бирге, компания Карл. К Айканга (Carl C. Icahn),   Icahn Enterprises Holdings L.P. компанияга жана аларга байланышкан айрым адамдарга    (жалпылап айтканда "Айкан тарап") Herbalifeтагы максималдык позициясынын өлчөмүн мурдагы жеңилдиктен 25% өлчөмүндө  компаниянын айлануудагы акцияларынын  34,99% га чейин көбөйтүп берүү  туурасында жарыялады.  Азыркы учурда,  Айкан тарап Herbalifeтын  17 миллион кадимки акциясына ээ, бул жүгүртүүдөгү бардык кадимки акциялардын  18.3% түзөт. 13 адамдан турган  Herbalife Директорлор кеңеши мурдагыдай эле  Айкан тараптан дайындалган  беш мүчөнү камтыйт.

«Мен дайыма Herbalife туруктуу негизине ишенип келгем, жана директорлор кеңеши менин компаниядагы  акциялардын жүгүртүүдөгү позициямды  25%дан 34,99% чейин көбөйтүп жатканына абдан кубанычтамын.  Менин инвестицияларымдын ийгилиги негизинен биздин ар тараптуу салым предметин ар тараптуу изилдегенибиз жана компания дуушар болуп жаткан спецификалык жана татаал проблемаларды түшүнгөнүбүз менен түздөн-түз байланыштуу, дейт Карл Айкан. – Мен  Herbalifeтын башкы аткаруучу директору, Майкл  Джонсонго жана бардык  башкаруучу командага толугу менен ишенем, ал компаниянын бардык кыйынчылыктарын жана сыноолорун туруктуулук менен жеңүүгө чеберчилик менен жардам берди, анын ичинде   Herbalife каршы Билл Экман (Bill Ackman) тарабынан демилгеленген PR-кампанияны майтара алды, ал компания жабылат деп бардыгын мүмкүн болушунча ишендирип келген.  Демек, биз бизнести өнүктүрө беребиз».

Америкалык экономикада кошумча киреше алууга умтулган адамдар өтө көп, жана  Herbalife продукттарын сатууга басым жасаган адамдар алардан эч нерсеси менен айырмаланбайт.     Uber, Airbnb жана Etsy ге окшогон компаниялар эмгекти сүйгөн жарандарга кошумча киреше мүмкүндүгүн сунуш кылат, ал базарга кирүүдөгү төмөнкү босого менен жана өзүнүн жеке шарттарында иштөө мүмкүнчүлүгүн сунуш кылат.  Бир  гана  Кошмо Штаттардан эле түз сатуу тармагында иштеген 18 миллиондон ашык адамды санашкан, жана бул адамдардан товар сатып алышкан 156 миллион керектөөчүсү бар. Бул 36 миллиард доллар айлануусу менен америкалык түз сатуу индустриясынын маңызы, калкка өзүнө өзү жетекчи болуу мүмкүндүгүн берүү, өзүнүн жеке иш графигин түзүп алуу жана өзүнчө жеке чечим кабыл алуу мүмкүндүгүн берүүдө турат. Компаниянын ою боюнча, бул жөнгө салуу тууралуу  макулдашуу бул маанилүү тармакты бекемдөөгө жана жакшыртууга шарт түзөт. 

Тең салмактуу тамактануу жана Herbalife  тейлөөсү үчүн продукттарды колдонуу учурунда керектөөчүлөрдү канааттандыруу компания үчүн биринчи кезектеги мааниде турат, жана бардык эле ак ниеттүү компаниялар сыяктуу эле акыркы он жылда Herbalife  бир катар жаңы эрежелер менен практикаларды киргизди, ал өзүнүн бардык тапшырыкчыларына, 4 миллиондон ашык привелигияланган катышуучулар жана көз карандысыз өнөктөштөргө бардык жакшы нерселерди берүүгө кепилдик  бермекчи. Herbalife мурдагыдай эле  тейлөөнүн айрыкча сапатын камсыз кылуу үчүн бардык тапшырыкчылар жана көз карандысыз өнөктөштөр менен иштөөгө умтулат жана керектөөчүлөрдүн укугун коргоо үчүн аспаптарды ишке ашырууга умтулат.

Изилдөөнүн аякташына жетишүү менен Herbalife келечекке оптимисттик менен карайт жана компаниянын акциялары боюнча кыска позициясы ачкандар, акыры өздөрүнүн жаңылгандыгын жана өз  ойлорунун негизделбегенин  сезет деп ишенет.   Андан сырткары, Herbalife, келечекте өз рыногун манипуляцилоого аракет кылган бардык кампанияларды ийгиликтүү жеңип чыгарына ишенет, жада калса олуттуу кадыр баркынын зыян келишин жана инвесторлордун ишеничин жоготкондугун айтпаганда да, үч жылдан ашык созулган жана миллиардерге жүздөгөн миллион долларга татыган прецедентсиз демаршты да жеңе алды.  

Кошумча маалымат алуу үчүн төмөнкү сайтка кириңиздер www.Herbalife.com/StrongerThanEver.

  Herbalife компаниясы тууралуу маалымат:

Herbalife – дени сак жашоо образынын индустриясында ишмердүүлүк жүргүзгөн эл аралык компания. Компания  1980 -жылы Лос-Анджелесте негизделген жана бүгүнкү күнү  Herbalife продукциясы Көз карандысыз  өнөктөштөр аркылуу дүйнөнүн 90 ашык мамлекетинде таратылат. 

Herbalife адамдарга ашыкча салмак жана тамактануудагы зыяндуу  адаттар менен күрөшүүгө жардам берет, жана жогорку сапаттагы азыктарды иштеп чыгат жана сунуштайт, жана тең салмактанган тамактануу тармагында жеке мамилени берет, жана биздин керектөөчүлөргө дени сак тамактануу көндүмдөрүн сактоого шыктандыра турган атмосфераны түзүп берет, аларга өз салмагын көзөмөлдөөгө жана активдүү жашоо образын жүргүзүүгө дем берет. 

Бүгүнкү күнү компаниянын штаты бүт дүйнө боюнча 8 миңден ашык кызматкеринен турат, компаниянын акциялары   Нью-Йоркс фонд биржасында (NYSE: HLF) сатылат, ал эми компаниянын таза сатуусунун көлөмү 2015-жылы  4,5 миллиард АКШ долларын түздү. Дагы кененирээк маалымат алуу үчүн төмөнкү сайтка кайрылыңыздар Herbalife.com же IAmHerbalife.com.

ПРОГНОЗДУК МҮНӨЗДҮ ТАСТЫКТОО

Бул пресс-релиз  1995-жылдагы жеке баалуу кагаздар боюнча Сот өндүрүшү тууралуу   "коопсуз гавань туурасында" мыйзамдын  жоболорун талкуулоого ылайык, "прогноздук мүнөздөгү тастыктоону" камтыйт. Биз, биздин болжолдуу билдирүүлөрүбүздө камтылган бардык күтүүлөр негизделген деп санасак дагы, факты жүзүндөгү натыйжалар болжолдонгон же биздин прогноздуу мүнөздөгү  билдирүүлөрүбүздөгү болжолдонгондордон олуттуу айырмаланышы мүмкүн. Бизди болочоктогу каржы абалыбыз жана ишмердүүлүктүн натыйжалары, о.э. бардык прогноздук билдирүүлөр өзгөрүшү мүмкүн жана, анын ичинде жарыяланган жана биздин отчеттордун баалуу кагаздар жана биржалар боюнча  Комиссияга жөнөтүүнүн көрсөтүлгөн жолунда бир катар тобокелдиктерди жана аныкталбагандыктарды камтыйт. Төмөндө негизги факторлордун айрымдары гана келтирилген, алар биздин факты жүзүндөгү натыйжаларга, көрсөткүчтөргө жана артыкчылыктарга алып келиши мүмкүн, же тармактын натыйжалары биздин прогноздук билдирүүлөрдө камтылган баалоодон же сунуштардан олуттуу айырмаланышы мүмкүн: 

  • Биздин  дистрибьюторлор же привилегиялуу катышуучулар менен мамилебиз жана биздин алардын аракетине таасир этүү жөндөмдүүлүгүбүз;
  • Биздин кызматкерлердин,  дистрибьюторлордун же привилегиялуу катышуучулардын колдонуудагы мыйзамды бузуудагы туура эмес аракеттери;
  • Биздин продукттардын же тармактык маркетинг уюмдарыбыз тууралуу ММК дагы туура эмес чагылдырылышы, анын ичинде биздин рынокту тынчтандырууга жана колдонуудагы мыйзамды  кармообузга карата жөнгө салгычтардын жөндөмдүүлүгү;
  • Керектөөчү артыкчылыктарды жана суроо талаптарды өзгөртүү;
  • Биздин бизнестин артыкчылыкка жөндөмдүү табияты.
  • Биздин продукттарга карата регламенттүү маселелер, анын ичинде биздин продукттардын жана тармактык маркетинг программаларынын коопсуздугуна жана эффективдүүлүгүнө байланышкан өкмөттүк же жөнгө салуучу органдардын мүмкүн болгон аракеттери,  анда биз сатып иштеп жаткан түз сатуудагы рынокко карата аракеттер да бар, о.э. Федералдык соода комиссиясы жана Иллинойс штатынын генералдык прокурору менен мамилелерди жөнгө салуу боюнча чаралар.
  • Биздин тармактык маркетингинин алдында турган укуктук проблемалар;
  • Эл аралык ишмердүүлүккө байланышкан тобокелдиктер, экономикалык  факторлор, анын ичинде валюталык  курстар,  инфляциянын  деңгээли, иштеги үзгүлтүктөр жана биз жактын импорттоочулар менен жаңжалдар,  баа түзүүдөгү суроолор  жана валюта  девальвациялар тобокелдиктери, өзгөчө  Венесуэла сыяктуу маселелерде;
  • Кытайдагы түз сатууга карата мыйзамдарды колдонуу менен байланышкан аныкталбагандыктар.
  • Кытайдагы түз сатуудагы биздин бизнести кеңейтүү үчүн зарыл болгон лицензия алуудагы биздин жөндөмсүздүгүбүз;
  • Кытай экономикасындагы жагымсыз өзгөрүүлөр;
  • Иштеп жаткан базарларга мындан ары кирүүдөн биздин көз карандылыгыбыз;
  • Биздин бизнести  кеңейтүүгө жөндөмдүүлүгүбүзгө таасир эте турган келишимдик чектөөлөр;
  • Биздин  ИТ-инфраструктура жана тышкы жеткирүүчүлөрдөн көз карандылыгыбыз;
  • Интеллектуалдык жеке менчикке болгон товардык белгилердин жана башка укуктардын жетиштүүлүгү;
  • Продукциялардын концентрациясы;
  • Биздин өз дистрибьюторлордо же башкы жетекчиликте, алардын жоготууларынан же өлүмүнөн  көз карандылыгыбыз, бул биздин    дистрибьюторлор же привилегиялуу катышуучуларыбыз менен, о.э. биздин ишмердүүлүктүн натыйжаларына терс таасирин тийгизет.
  • Американын мыйзамдары жана биздин операцияларга колдонулуучу башка мамлекеттердин мыйзамдары;
  • Биздин насыя булактарыбыз боюнча келишимдик милдеттенмелерге коюлган чектөөлөр;
  • Трансферттик баа түзүү, төлөмдөр,  КБС  жана башка салык мыйзамдарды колдонуу жана аларды өзгөртүүгө байланышкан аныкталбгандыктар;  
  • Салык мыйзамдарында, келишимдерде же жөнгө салуучу стандарттарда, же алардын  интерпретациясындагы өзгөртүүлөр;
  • Биздин  привилегиялуу катышуучуларга же  дистрибьюторлорго карата колдонулган салык салуу;
  • Продукциянын сапаты боюнча нааразылыктар;
  • Кайман аралдарындагы юрисдикциядагы компаниянын инкорпорациясы;
  • Биздин компания тарабынан ачык базарларда же башка негизде өз акцияларын сатып алуу мүмкүнчүлүгү; жана
  • Биржаларда жана биздин кадимки акциялар боюнча айрым трейдерлер тарабынан жайгаштырылган  кыска биржаларда кызыл кулактык аракеттер менен байланышкан акциялардын бааларынын өзгөрүшү.

Биз  мыйзам талап кылган учурлардан  башка учурда, жаңылануу же кандайдыр бир прогноздук билдирүүлөр боюнча, же релиз жарыкка  чыккандан кийин бардык окуялар же жагдайлар тууралуу кошумча публикация боюнча же пландаштырылбаган окуялардын келип чыгышы жөнүндө  маалымат берүү үчүн өзүбүзгө жоопкерчилик алабыз.

Документтин баштапкы версиясы менен бул даректен таанышса болот businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160715005374/en/

Herbalife и Федеральная торговая комиссия заключают соглашение об урегулировании

Соглашение не изменит бизнес-модели Herbalife как компании прямых продаж

Совет директоров Herbalife разрешает Карлу Айкану (Carl Icahn) приобрести до 34,99% обыкновенных акций, находящихся в обращении

Лос-Анджелес – 15 июля 2016 г. -- Глобальная компания в индустрии здорового питания Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) («Herbalife» или «Компания») объявили о заключении соглашения с Федеральной торговой комиссией («FTC» или «Комиссия») об урегулировании многолетнего расследования, которое проводилось в отношении компании. Условия соглашения не изменят бизнес-модели Herbalife как компании прямых продаж и по сути устанавливают новые стандарты работы в этой отрасли. С объявлением соглашения об урегулировании FTC завершает расследование в отношении Herbalife.

Кроме того, компания Herbalife заключила соглашение об урегулировании с генеральным прокурором штата Иллинойс, согласно которому в рамках этого отдельного соглашения компания выплатит 3 миллиона долларов США. С завершением расследования штата Иллинойс компании не известно о каких-либо иных расследованиях, производимых генеральными прокурорами других штатов.

«Заключённые соглашения об урегулировании свидетельствуют о состоятельности нашей бизнес-модели и подтверждают нашу уверенность в способности компании успешно развивать свой бизнес, в противном случае мы не согласились бы на эти условиях», - говорит Майкл О. Джонсон (Michael O. Johnson), председатель правления и главный исполнительный директор Herbalife.

Хотя по мнению компании многие из заявлений, сделанных комиссией, являются фактически неверными, компания считает, что заключение соглашения об урегулировании находится полностью в интересах компании, так как иначе компания бы понесла значительные финансовые расходы, а затянувшееся судебное разбирательство отнимало бы лишние силы, тогда как после двух с лишним лет сотрудничества с FTC в рамках проводившегося расследования компания просто хотела продолжить дальнейшую работу. Более того, менеджмент компании теперь сможет сосредоточить все свои усилия на продолжении развития бизнеса и на изучении новых стратегических бизнес-возможностей. 

Совет директоров компании («Совет») единогласно одобрил соглашения об урегулировании и в добровольном порядке учредил Комитет совета по надзору («Комитет»), который обеспечит полное соблюдение условий соглашения. Кроме того, Совет пригласил Генри Ванга (Henry Wang), который в настоящее время занимает должность заместителя главного юрисконсульта и директора отдела корпоративного регулирования и контроля, возглавить усилия по реализации договорённостей с подотчетностью по этим вопросам непосредственно Комитету. Кроме того, Памела Джонс Харбор (Pamela Jones Harbour), занимающая в настоящее время пост старшего вице-президента по глобальной работе с дистрибьюторами и по корпоративному регулированию, и являвшаяся некогда специальным уполномоченным комиссаром Федеральной торговой комиссии, была назначена для контроля за осуществлением новых инициатив по соблюдению установленных требований при работе с дистрибьюторами. 

Деятельность Комитета по надзору призвана дополнить ведущиеся инициативы Совета, направленные на то, чтобы возглавить отрасль в области постоянного улучшения механизмов защиты заказчиков и повышения степени их удовлетворённости. За последние несколько лет Совет привлёк экспертов в области защиты потребителей для консультаций по вопросам соблюдения регуляторных требований и внедрению передовых практик, в результате чего компания уже реализовала множество усовершенствованных гарантий, список которых расширился с заключением сегодняшнего соглашения. 

Условия урегулирования применяются только к продажам компании в США, на долю которых приходится примерно 20% от общего объема чистых продаж. В рамках урегулирования компания согласилась на введение новых процедур и на усовершенствования некоторых уже действующих политик. Многие из согласованных условий либо уже рассматривались компанией, либо являются продолжением уже действующих практик и будут реализованы в течение ближайших 10 месяцев. Двумя основными составляющими соглашения стали следующие положения:

  1. Те, кто в настоящее время уже состоит в Herbalife, а также те, кто присоединяется к бизнесу Herbalife, будут отнесены либо к категории привилегированных участников (привилегированные участники имеют право приобретать продукцию со скидкой), либо к категории дистрибьюторов (тех, кто хочет строить бизнес и продавать продукцию, используя для этого модель прямых продаж). Такая мера поможет Herbalife эффективнее отслеживать обе категории и позволит обеспечить персонализированное обслуживание для этих лиц.
  2. Дистрибьюторы будут получать компенсации по факту розничных продаж и должны будут документально подтверждать осуществлённые ими транзакции. Их компенсация также будет учитывать приобретения ими продукции для собственного употребления, если эти покупки укладываются в допустимые лимиты. В настоящее время независимые партнеры Herbalife должны хранить квитанции -  документацию, подтверждающую операции сбыта (sales transaction receipts). С развитием мобильных технологий отслеживание розничных продаж становится еще проще и удобнее, и компания уже разработала фирменные технологические решения, в том числе приложение для рынка США, делающее этот процесс максимально простым и эффективным.

Среди других условий соглашения – оптимизация процесса обучения для дистрибьюторов; требование предоставить бизнес-план и необходимость выдержать период ожидания сроком один год перед открытием собственного клуба питания; увеличение срока, в течение которого дистрибьютор сможет вернуть компании первоначальный членский пакет; уплата всех расходов по пересылке, связанных с возвратом продукции; запрет на автоматическую отправку продукции; проведение аудитов независимыми сторонними организациями; и расширение механизмов защиты в отношении притязаний на доход, в том числе предоставление более подробной информации об обещаемом образе жизни. 

Важно отметить, что, как и в случае с решением Федеральной торговой комиссии в отношении Amway в 1979 году (In the Matter of Amway Corporation Inc., et. al. – По делу Amway Corporation Inc. и других), компания рассчитывает, что согласованные сегодня процедуры послужат ориентиром для всей индустрии прямых продаж и многоуровневого маркетинга. Таким образом, компания считает, несмотря на то, что некоторые из дополнительных условий не оказывают существенного влияния на бизнес компании, эти положения будут способствовать улучшению принципов ведения бизнеса в масштабах всей отрасли. Например, еще несколько лет назад компания приняла более строгие правила защиты потребителей в отношении автоматической отправки продукции, и сегодня на долю такой практики приходится менее 1% всех продаж компании. Аналогичным образом, доля возвращаемой продукции в общем объёме продаж Herbalife в США составляет всего лишь 0,02%, поэтому ожидается, что оплата компанией расходов, связанных с обратной отправкой возвращаемых товаров, окажет минимальное влияние на бизнес компании. Хотя ожидается, что расходы, связанные с этими изменениями, будут несущественными для Herbalife, они, вероятнее всего, приведут к значительным изменениям во всей отрасли.

Кроме того, как уже упоминалось в публичном раскрытии информации компании от 5 мая 2016 года, Herbalife также согласилась в рамках этого урегулирования выплатить в пользу FTC сумму в размере 200 миллионов долларов США.

Вместе с тем компания объявила о том, что разрешила Карлу К. Айкану (Carl C. Icahn), компании Icahn Enterprises Holdings L.P. и отдельным связанным с ними лицам (собирательно "сторона Айкана") увеличить размер максимальной позиции в Herbalife до 34,99% обыкновенных акций компании в обращении с предыдущего лимита в размере 25%. В настоящее время сторона Айкана владеет 17 миллионами  обыкновенных акций Herbalife, что составляет приблизительно 18.3% всех обыкновенных акций в обращении. Совет директоров Herbalife, состоящий из 13 человек, будет по-прежнему включать пять членов, назначаемых стороной Айкана.

«Я всегда верил в прочную основу Herbalife, и я очень рад, что совет директоров решил увеличить лимит моей позиции в компании с 25% до 34,99% находящихся в обращении акций. В значительной мере успех моих инвестиций напрямую связан с нашим всесторонним изучением предмета вложений и пониманием зачастую сложных и специфических проблем, с которыми сталкиваются компании, – говорит Карл Айкан. – Я абсолютно уверен в главном исполнительном директоре Herbalife, Майкле Джонсоне, как и во всей управленческой команде, которая мастерски помогла компании пройти все невзгоды и испытания, в том числе отразить масштабную PR-кампанию против Herbalife, инициированную Биллом Экманом (Bill Ackman), когда он не раз уверял всех, что компания будет закрыта. Очевидно, мы продолжаем бизнес».

В американской экономике немало людей, которые ищут возможность получения дополнительного дохода, и те, кто предпочитает продавать продукты Herbalife, ничем от них не отличаются. Такие компании как Uber, Airbnb и Etsy предлагают трудолюбивым гражданам возможность дополнительного дохода, с низким порогом вхождения на рынок и возможностью работать на своих собственных условиях. В одних только Соединенных Штатах насчитывается более 18 миллионов человек, которые работают в индустрии прямых продаж, и более 156 миллионов потребителей, которые покупают товары у этих лиц. Сама суть всей американской индустрии прямых продаж с оборотом в 35 миллиардов долларов заключается в том, чтобы предоставить населению возможность быть начальником самому себе, устанавливать свой собственный график работы и принимать свои собственные решения. Компания считает, что это соглашение об урегулировании будет способствовать укреплению и улучшению этой важной отрасли.  

Удовлетворённость потребителей при использовании продуктов для сбалансированного питания и сервисов Herbalife имеет для компании первостепенное значение, и как и все добропорядочные компании, за последние десять лет Herbalife реализовала ряд новых правил и практик, чтобы гарантировать всем её заказчикам и более чем 4 миллионам привилегированных участников и независимых партнеров самое лучшее. Herbalife по-прежнему стремится работать со всеми заказчиками и независимыми партнерами, чтобы обеспечить исключительное качество обслуживания, и стремится реализовывать инструменты для защиты прав потребителей.

Добившись завершения расследования, Herbalife с оптимизмом смотрит в будущее и надеется, что те, кто открывал короткие позиции по акциям компании, наконец-то осознают ошибочность и необоснованность своих суждений. Кроме того, Herbalife надеется, что в будущем сможет успешно выдерживать любые кампании, направленные на манипулирование рынком, даже столь беспрецедентный демарш, продолжавшийся более трёх лет и стоивший миллиардеру сотен миллионов долларов, не говоря уже о значительном репутационном ущербе и потере доверия у инвесторов.

За дополнительной информаций, пожалуйста, обращайтесь на сайт www.Herbalife.com/StrongerThanEver.

Информация о компании Herbalife:

Herbalife – это международная компания, осуществляющая деятельность в индустрии здорового образа жизни. Компания была основана в 1980 году в Лос-Анджелесе и сегодня продукция Herbalife распространяется через Независимых Партнеров в более чем 90 странах мира.

Herbalife помогает людям бороться с лишним весом и нездоровыми привычками питания, разрабатывая и предлагая высококачественные продукты и предоставляя персональный подход в области сбалансированного питания, создавая атмосферу, которая вдохновляет наших потребителей придерживаться привычек здорового питания,  контролировать свой вес и вести активный и здоровый образ жизни.

На сегодняшний день штат компании насчитывает боле 8 тысяч сотрудников по всему миру; акции компании торгуются на Нью-Йоркской фондовой бирже (NYSE: HLF), а объём чистых продаж компании в 2015 году составил 4,5 миллиардов долларов США. Для получения более подробной информации обращайтесь на сайт Herbalife.com или IAmHerbalife.com.

УТВЕРЖДЕНИЯ ПРОГНОЗНОГО ХАРАКТЕРА

Настоящий пресс-релиз содержит "утверждения прогнозного характера" согласно толкованию положений "о безопасной гавани" Закона о реформе судопроизводства по частным ценным бумагам от 1995 года. Хотя мы считаем, что ожидания, содержащиеся в любом из наших прогнозных заявлений, являются обоснованными, фактические результаты могут существенно отличаться от прогнозируемых или предполагаемых в любом из наших заявлений прогнозного характера. Наше будущее финансовое положение и результаты деятельности, а также любые прогнозные заявления могут меняться и предполагают ряд рисков и неопределенностей, в том числе опубликованных или указанных путём отсылки к нашим отчетам в Комиссию по ценным бумагам и биржам. Ниже приводятся лишь некоторые из основных факторов, которые могут привести к тому, что наши фактические результаты, показатели и достижения, или отраслевые результаты будут существенно отличаться от оценок или предположений, содержащихся в наших прогнозных заявлениях:

  • Наши взаимоотношения с дистрибьюторами или привилегированными участниками и наша способность повлиять на их действия;
  • Неправомерные действия наших сотрудников, дистрибьюторов или привилегированных участников в нарушение действующего законодательства;
  • Неблагоприятное освещение в СМИ наших продуктов или организации сетевого маркетинга, в том числе наша способность успокоить рынок и регуляторов относительно соблюдения нами действующего законодательства;
  • Изменение потребительских предпочтений и спроса;
  • Конкурентная природа нашего бизнеса;
  • Регламентные вопросы в отношении наших продуктов, в том числе возможные действия правительственных или регуляторных органов, связанные с безопасностью или эффективностью наших продуктов и программ сетевого маркетинга, включая действия в отношении рынка прямых продаж, на котором мы работаем, также меры по урегулированию отношений с Федеральной торговой комиссией и генеральным прокурором штата Иллинойс;
  • Правовые проблемы, встающие перед нашей программой сетевого маркетинга;
  • Риски, связанные с международной деятельностью, экономические факторы, в том числе валютные курсы, уровень инфляции, перебои в работе и конфликты с нашими сторонними импортёрами, вопросы ценообразования и риски девальвации валют, особенно в таких странах как Венесуэла;
  • Неопределённости, связанные с интерпретацией и применением законодательства в отношении прямых продаж в Китае.
  • Наша неспособность получения необходимых лицензий для расширения нашего бизнеса прямых продаж в Китае;
  • Неблагоприятные изменения в Китайской экономике;
  • Наша зависимость от дальнейшего проникновения на существующие рынки;
  • Договорные ограничения, влияющие на нашу способность расширять бизнес;
  • Наша зависимость от нашей ИТ-инфраструктуры и внешних поставщиков;
  • Достаточность товарных знаков и прочих прав на интеллектуальную собственность;
  • Концентрация продукции;
  • Наша зависимость от наших дистрибьюторов или старшего руководства, их утраты или смерти, что может негативно повлиять на наши взаимоотношения с дистрибьюторами или привилегированными участниками, а также на результаты нашей деятельности;
  • Американское законодательство и законодательства других стран, применимые к нашим международным операциям;
  • Ограничения, накладываемые договорными обязательствами по нашим источникам кредитования;
  • Неопределенности, связанные с применением трансфертного ценообразования, пошлин, НДС и прочего налогового законодательства и связанных с ним изменений;  
  • Изменения в налоговом законодательстве, договорах или регулятивных стандартах, или в их интерпретации;
  • Налогообложение применительно к нашим привилегированным участникам или дистрибьюторам;
  • Претензии по качеству продукции;
  • Инкорпорация компании в юрисдикции Каймановых островов;
  • Возможность приобретения нашей компанией собственных акций на открытых рынках или иным образом; и
  • Изменения в стоимости акций, связанные, помимо прочего, со спекулятивными действиями на биржах и короткими позициями, размещаемые некоторыми трейдерами по нашим обыкновенным акциям.

Мы не берём на себя обязательств по обновлению или пересмотру каких-либо из прогнозных заявлений, или по дополнительной публикации информации о любых событиях или обстоятельствах после публикации релиза или для информирования о наступлении непредвиденных событий, за исключением тех случаев, когда этого требует законодательство.

С исходной версией документа можно ознакомиться по адресу businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20160715005374/en/



ky-KG | 23.09.17 2:01:59 | NAMP2HLASPX02